Nytt år og nye muligheter

Nytt år og nye muligheter Forfatter: Publisert: Oppdatert: Kategori: Aktuelt, Billedkunstutdanning på deltid, Hva skjer på skolen, Kunst

Vi starter en ny kveldsklasse på Billedkunstutdanningen, rett over nyttår. Oppstart 7. januar og undervisning mandag og tirsdag kveld.

Kristine Lund blir hovedlærer for denne klassen og det er allerede fem påmeldte før vi har rukket å gå ut med nyheten.  Som lærer er Kristine opptatt av å se elevene og være en god samtalepartner. Det er viktig for henne å være åpen og lydhør for hver enkelt, og gi alle mulighet til å utvikle seg utfra sitt ståsted og i sin egen retning.

Billedkunstutdanningen utvikler din kreativitet, din kunstforståelse og dine kunstfaglige evner, og det gir deg en yrkesrettet utdannelse som billedkunstner innenfor tegning og maleri.

Les mer og meld deg på

Kommentarer er stengt.