Utstillingene på skolen

Forfatter: Publisert: Oppdatert:

To ganger i året åpnes skolen for publikum hvor vi viser frem hva vi holder på med til daglig på skolen. På skolens elevutstillinger vil du se et stort antall prosjekter og et mangfold av uttrykk og teknikker.

På utstillingene iser avgangselevene utvalgte deler av sine hovedoppgaver som elevene har jobbet med gjennom undervisningsåret. Utstillingene gir viktig erfaring i forberedelse, klargjøring, planlegging og montering og å stille som vertskap. Utstillingene er en viktig del av læringen ved skolen og elevene er med på hele prosessen frem til ferdig utstilling.

I 2020 fikk vi også ny erfaring med å avholde utstillinger digitalt og våren 2021 etablerte vi skolens eget visningsrom på nett. Velkommen til utstillingene ved Nydalen Kunstskole.

Elevarbeider

Kommentarer er stengt.