Laster kurs

« All kurs

SOMMERSKOLE for voksne – i 2 uker fra 1-12. juli

1. juli kl. 09:30 - 12. juli kl. 15:30

Velkommen til en Oase midt i sentrum av Oslo, i Gamlebyen. Gjennom 2 inspirerende uker lærer du om de grunnleggende prinsippene i tegning og maling: Tegning og uttrykk, komposisjon, fargeblanding, strøk og billedflate, personlig fortolkning og kreativitet og jobber med mange spennende innfallsvinkler, sanselig utvikling og leken eksperimentering.

Kurset er en utvidet og bearbeidet utgave av semesterkursene våre, der vi jobber lekent og forskende  uten fokus på resultat og prestasjon. Her lærer du om hvordan bildet består av en rekke komponenter og hvordan du selv kan velge å sette sammen forskjellige kvaliteter for skape en rekke spennende uttrykk.

Kurset passer for

Kurset passer for alle som vil lære tegning og maling fra grunnen av eller for deg som ønsker et kreativt og inspirerende dypdykk i tegningens og maleriets finesser, enten du er fersk eller erfaren.

Sommerskolen danner også et svært godt fundament for deg som vurderer billedkunstutdanningen hos oss.

KURSPÅMELDING Sommerskolen kr. 13 500,-

1Kursdeltager